2011. február 21., hétfő

Orik új élete

2011.02.10-én kaptam az alábbi  emailt Angliában élő lányomtól.

Orik gazdát keres!

"Sajnos az Illatos útról altatás elől mentett Orik  annyira legyengült attól, hogy nem evett a kenneles tartás mellett, illetve teljesen magába fordult, hogy kórházba kellett vinni. Az apatikussá vált kutya már attól is jobban lett, hogy melegben lehet, s hogy naponta többször foglalkoznak vele, sétáltatják, szeretgetik. Lassan az infúziók elmaradhattak, s az étvágya is visszatért. Viszont a kórházban már nem maradhat, hiszen semmi nem indokolja, így sürgősen találnunk kell számára egy családot, ahol gondoznák, benn lehetne valami fűtött helyen, ahol látja az embereket. Ő már túl sok vizet nem zavar, sokat alszik, de ha sétáról van szó, azt is nagyon élvezi. Más kutyák nem igazán érdeklik."

Ha bárki tudna segíteni Orik elhelyezésében, hatalmas dolgot tenne: visszaadná Oriknak utolsó heteire, hónapjaira a hitet, hogy az ember jó. Az orvosi költségeit, élelmezését, egyéb dolgait a Futrinka Egyesület finanszírozná, "csak" egy család kellene. 

Lányom tudta, hogy jó helyre küldi ezt az e-mailt. Január 10-én elhunyt 16-éven át velünk élő kutyusunk ROTY-ka aki nagyon hiányzik nekünk. Azért hívta fel a figyelmünket ORIK-ra, mert remélte,hogy befogadjuk és tudta, hogy szeretetben, gondoskodásban lesz része nálunk. Igy is lett. Február 11-én felvettem a kapcsolatot a Futrinka Egyesülettel. Ők 12-re megszerveztek egy személyes találkozót ORIK-al.
A találkozó olyan jól sikerült, hogy ORIK nálunk maradt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése